https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=cd7d3a32-fb06-4279-be1f-24b33d35d978
Ogłoszenie nr 608118-N-2019 z dnia 2019-10-10 r.
Młodzieżowy
Ośrodek Wychowawczy: Dostawa pierwszego wyposażenia – etap III do Młodzieżowego
Ośrodka Wychowawczego im. Ks. Karola Wojtyły w Mszanie Dolnej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I.
1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, krajowy numer
identyfikacyjny 19536300000000, ul. ul. Fabryczna 3 , 34-730 Mszana
Dolna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-18 3310015, e-mail sekretariatmow@poczta.internetdsl.pl,
faks 0-18 3310015.
Adres strony internetowej (URL): http://mowmszana.internetdsl.pl/glowna.htm
Adres profilu nabywcy: http://mowmszana.internetdsl.pl/glowna.htm
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim
zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy
zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://mowmszana.internetdsl.pl/glowna.htm
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
http://mowmszana.internetdsl.pl/glowna.htm
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna być przesłana za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub w
inny sposób.
Adres:
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Ks. Karola Wojtyły, ul. Fabryczna 3, 34-730
Mszana Dolna
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pierwszego
wyposażenia – etap III do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Ks. Karola
Wojtyły w Mszanie Dolnej
Numer referencyjny: ZP-4/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest dostawa pierwszego wyposażenia – ETAP III do Młodzieżowego
Ośrodka Wychowawczego im. Ks. Karola Wojtyły w Mszanie Dolnej. Zamówienie
podzielone jest na 4 części. Część I: Wyposażenie kuchni Opis przedmiotu
zamówienia znajduje się w Załączniku A – część I opis. Część II: AGD Opis
przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku B – część II opis. Część III:
Wyposażenie internatu Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku C –
część III opis. Część IV: Sprzęt sportowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje
się w Załączniku D – część IV opis. Gwarancja dla wyposażenia będzie nie
krótsza niż wynikająca z gwarancji udzielonych przez producentów. Wszędzie
gdzie jest mowa o ofercie należy rozumieć ofertę częściową. Wykonawca może
złożyć ofertę na jedną lub więcej części
II.5) Główny kod CPV: 39221000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30200000-1 |
16310000-1 |
39100000-3 |
39512000-4 |
37420000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
w części I 1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert należycie wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu kuchennego, w części
II 2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
należycie wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu agd, w części III 3) w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie
wykonał co najmniej jedną dostawę mebli, W części IV 4) w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał co najmniej
jedną dostawę sprzętu sportowego,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1)
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z
wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu
umowy poprzez jego wydłużenie względnie przesunięcie w sytuacji gdy: a)
wystąpiły klęski żywiołowe lub inne stany nadzwyczajne, stwierdzone w sposób
prawnie określony zgodnie z obowiązującym porządkiem normatywnym, b)
niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji przedmiotu umowy, stanowi
konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od wykonawcy, niestanowiących
jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było
przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi. Siłą wyższą, o której mowa w zdaniu
poprzedzającym jest zdarzenie niezależne od wykonawcy, niestanowiące jego
problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu
nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają
wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z
niniejszej umowy, c) weszły w życie przepisy prawa Unii Europejskiej lub prawa
krajowego, które wymagają dostosowania wyposażenia do zmiany przepisów, które
nastąpiły w trakcie realizacji przedmiotu umowy d) Wydłużenie tudzież
przesunięcie w czasie realizacji przedmiotu umowy nastąpi o czas równy przerwie
w wykonywaniu przedmiotu umowy w związku ze zdarzeniami, o których mowa pod
lit. a) – c); 2) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, w tym zwłaszcza, iż
jeśli dotyczy ona podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na
zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych to Wykonawca winien wykazać
Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie
spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby
Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego; 2. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia (ceny ofertowej): 1)
w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zwiększenia lub zmniejszenia),
przyjętej do określenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, która zacznie obowiązywać
po dniu zawarcia przedmiotowej umowy. W takim wypadku wynagrodzenie Wykonawcy
brutto ulegnie odpowiedniej zmianie poprzez zastosowanie zmienionej stawki
podatku VAT. Zmianie ulegnie jedynie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy
za wykonywanie umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku
VAT, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia
Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być zastosowana
zmieniona stawka podatku, 2) w razie rezygnacji przez Zamawiającego z
realizacji części przedmiotu umowy (maksymalnie do 50% zamówienia). W takim
przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie odpowiednio
pomniejszone. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na zmianę w tym zakresie umowy,
Zamawiający może odstąpić od umowy w tej części zmniejszając odpowiednio
wynagrodzenie. 3. Poza przypadkami wskazanymi powyżej zakazuje się zmian
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących
okoliczności: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, od
dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się
niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy
nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w
szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub
instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy
spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla
zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości
zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 2) zostały spełnione łącznie
następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest
okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie
mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia
określonej pierwotnie w umowie; 3) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił
zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału,
przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego
wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki
udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie
pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez
zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 4) zmiany,
niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy
Prawo zamówień publicznych; 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty
określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo
zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej
pierwotnie w umowie. 4. W razie konieczności modyfikacji umowy w zakresie ust.
1 – 3, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wniosek w formie
pisemnej o dokonanie zmiany umowy. Wniosek ten winien zawierać propozycję
zmiany umowy wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny przez
Zamawiającego, z zastrzeżeniem uwzględniania powyższych warunków. 5. W terminie
10 dni od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4 Zamawiający wyda pisemne
stanowisko wobec wniosku Wykonawcy. Za dzień przekazania stanowiska uznaje się
dzień jego wysłania na adres właściwy dla doręczeń pism dla Wykonawcy. Termin o
jakim mowa w zdaniu pierwszym niniejszego postanowienia rozpoczyna bieg od
momentu doręczenia wniosku Zamawiającemu wraz z kompletem wymaganych
dokumentów. Zamawiający może przedłużyć termin do zajęcia stanowiska o kolejne
10 dni. Za brak wydania stanowiska przez Zamawiającego strony uznają tym samym
niewyrażenie zgody na zmianę umowy w proponowanym zakresie. 6. Zmiana
postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie
pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-10-18, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej
„RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Państwa danych osobowych
jest Dyrektor Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Ks. Karola Wojtyły w
Mszanie Dolnej , 34-730 Mszana Dolna, ul. Fabryczna 3 reprezentowany przez
Dyrektora MOW, tel. (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55, e-mail:
sekretariat@um.proszowice.pl 2) inspektorem ochrony danych osobowych w
Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym im. Ks. Karola Wojtyły jest Pani Dorota
Marek, e-mail:odo.dmarek@onet.pl tel. 18 3310015;, 3) Państwa dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia, 4) odbiorcami Państwa danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
niniejszego postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy, 5)
Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania, a jeżeli czas trwania
umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmie cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z
udziałem w niniejszym postępowaniu, 7) stosowanie do art. 22 RODO, w
odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, 8) posiadają Państwo: -
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa
dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w
art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający
może żądać od Państwa wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania lub sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia -
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych, przy
czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego
postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ani nie
może naruszać integralności protokołu postępowania oraz załączników do
protokołu - na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo
to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia
możliwości korzystania ze środków ochrony prawnej – wystąpienie z żądaniem, o
którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia niniejszego postępowania -
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza
przepisy RODO, 9) nie przysługuje Państwu: -
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych - prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO -
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Wyposażenie kuchni |
1)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I: Wyposażenie
kuchni Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku A – część I opis.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39221000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
agd |
1)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II: AGD Opis
przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku B – część II opis
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 16310000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Wyposażenie internatu |
1)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III: Wyposażenie
internatu Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku C – część III
opis
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39512000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Sprzęt sportowy |
1)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV: Sprzęt sportowy
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku D – część IV opis.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37420000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Załączniki do pobrania:
Arkusz Kalkulacyjny - część I pobierz
Arkusz kalkulacyjny - część II pobierz
Arkusz Kalkulacyjny - część III pobierz
Arkusz Kalkulacyjny - część IV pobierz
SIWZ 10.10.2019 pobierz
zalacznik A - część I opis pobierz
Załacznik B - część II opis pobierz
Załacznik C - część III opis pobierz
Załacznik D - część IV opis pobierz
Załącznik_1 (oferta) pobierz
Załącznik_2 (oświadczenie) pobierz
Załącznik_3 (Grupa kapitałowa) [po otwarciu ofert] pobierz
Załącznik_4 (wzór umowy) pobierz